Bende geçen cumartesi kuzenime gittim onda maske vardı bende yok 1.5m mesafe vardı aramızda o gün test yaptırmış ben bilmiyordum ve dün pozitif olduğunu söyledi bi kaç gündür bişeyim yoktu şuan 37-38 arası ateş var üşüyorum battaniye altındayım biraz titreme oluyor kalkınca covid olmuş olabilir miyim yoksa üşütmüş müyümdür çünkü şehir dışına köyüme gittim ve çok soğuktu okuduğunuz ve değerli cevaplarınız için teşekkür ederim koku kaybı tat kaybı yok hafif çok hafif arada kuru öksürük var