Hocam benim ateşim 36.5'du teste giderken aşırı halsizlik ve koku kaybı olduğu için gittim sonuç pozitif. 10 gün karantina da kaldım hastalığın H'si ni hissetmiyordum.. Demem o ki bir şüpheniz varsa mutlaka gidin bazen belirtisiz de geçirebiliyorsunuz