korona çıkınca tüm hastalıklar bitti sadece virüs kaldı. Kendinizi izole edin ve panik yapmayın yeter soğuk algınlığı, grip, üşütme olabilir normaldir. pcr testi verdiğinizde de pozitif çıkabilirsiniz ama bu virüs olduğunuz anlamına gelmez. Çünkü PCR testi saçmalıktan ibaret sadece insanlarla aranıza mesafa koyun bol bol c vitamını tüketin doktor ne öneriyse onu dinleyin yeter ve geçmiş olsun.