Bu konu hakkında bende görüşmek isterim
Hocam bugün çok eğitim verdim. İnanın kendi işlerimi bıraktım, halen wp ve pmde bekleyenler var. Konuyu açtıgıma iyimi ettim bilmiyorum ama, kendi işlerim aksadı. Müsait olunca yarın artık pmden yazarsanız tel no bırakırım eğitimi veririm.
Bu arada GENEL NOT OLARAKTA ŞUNU BELİRTEYİM
VERDİĞİM EĞİTİMİ ALAN ARKADAŞLAR BUNU ASLA TİCARİ OLARAK KULLANAMAZLAR. KULLANAN ARKADAŞLAR OLURSA GEREKEN YAPTIRIMLAR İÇİN HER TÜRLÜ GİRİŞİMDE BULUNACAĞIMI BİLSİNLER.