Mobil uygulamadan çıkış yaptım, tekrar girmeye çalıştığımda akış yenilenemedi diyor daha sonra çıkış yaptın diyor ve geri atıyor. Eğer pc, mobil tarayıcıdan denersem şifre yazıyorum sms geliyor telefona kodu giriyorum tekrar giriş yapma ekranına dönüyor. Şuan instagramla ilgili bir problem mi yoksa hesap spama falan mı düştü ?