selcuksofta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence güven konusu yaratın tek isme kurun, ortaklı şahıs dediğiniz adi ortaklık olur, kollektif şirket olur ama bunlar ikiside bir anlamda ltd. şirketten daha masrafsız değiller, bence birinizin adına kurun oradan yürüyün, hayırlı olsun
Allah razı olsun hocam, adi ortaklık olayini bir araştıralım biz.