Mutlaka işin maliyet kısmı vardır ama bir telefonda NFC yoksa ona "akıllı" demek bana komik geliyor. Türkiye'de NFC yaygın olmadığı için koymuyorlarsa bile komik çünkü benim gibi kullanmak isteyenler olabilirdi (yaklaşık üç yıldır kullanmaya çalışıyorum). Maliyetinin de çok yüksek olduğunu düşünmüyorum.

Sizin de belirttiğiniz gibi yakın zamanda tüm bankalar telefonla hesap açmaya sıcak bakıyor.