chalap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı satışlar. Fotoğrafları hangi cihaz ile çektiniz acaba?
Sağolun hocam, Huawei P20 Pro.

EmirhanKaruc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 tane telefon aldım kamera çerçevesindeki boya atması hepsinde oldu...

Aynı şey sizde de olmuş hocam Appleden vazgeçemesekte aynı devam..

Hayırlı satışlar.
Sağolun hocam, maalesef.

Merkez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benimde dikkatimi cekti. Hangi cihazdan fotolar cekildi?
P20 Pro hocam.