BOZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İçine ne koyup yiyorsunuz hocam ? bizim burda genelde yeşillik ve domates oluyor 2 tane yesem 2 ay aklıma gelmiyor. Yiyecek birşey bulamazsam joker olarak kullanıyorum kısacası
Keşke aklıma gelmese
Bana farketmiyor hocam. Domates koymam içine sulandırıyor. Çoğunlukla yeşillik ve limon