Merhaba,
Eğer çok fazla web siteniz yok ise ve sunucu bilginiz var ise VestaCP öneririm. Şahsen ben VestaCP nginx + php-fpm şeklinde kullanıyorum. Nginx ve php üzerinde her türlü ayarı rahatça yapabildiğim ve VestaCP oldukça minimal ve stabil çalıştığı için bunu tercih ediyorum. Ayrıca bence Nginx doğru ayarlanırsa Litespeed' den kat kat iyi.
Tam bir kontrol paneline ihtiyacınız var ise eklenti kurayım, hesaplara limitler uygulayayım, php modüllerini vs. kurayım, siteleri otomatik yedek aldırayım vb. diyorsanız da Plesk öneririm. 15 günde bir deneme lisansı girebilirsiniz. VestaCP daha sade bir kaç site için uygundur. Plesk ise tam donanımlı hosting paneli default olarak bir çok php eklentisi, multiphp vb. şeyler mevcut. Sunucu bilginiz çok yok, ben sadece paneli kurup siteyi kuracağım sunucudan anlamam diyorsanız Plesk kurun aksi halde bunları VestaCP de zor yaparsınız.