Aslında cPanel en iyisi ama en pahalısı, PleskPanel ücret olarak ekonomik ve güzel bi panel
Ama Ben genelde,
centos-7-x86_64 işletim sistemi ile
CyberPanel + OpenLiteSpeed kullanıyorum.

Bedava olması hoşuma gidiyor ve hemen hemen bir çok fonksiyona sahip.