Merhaba,
Yaklaşık 3 gündür TBM neredeyse yarı yarıya düştü.
Sizde durumlar nasıl, TBM'leriniz aynı mı yoksa Ekim başı itibariyle düşüş oldu mu?
Reklamverenler aybaşı bütçeleri düşürdüler sanırım bazı sektörlerde TR'de bi düşüş var TBM oranlarında toparlanır umarım.