furukderki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sitenizin temasına bayıldım
Çok teşekkür ederim hocam. Gerek yazılarda gerekse de yazılara ait görsellerde ciddi bir emek söz konusu açıkçası. Başta çocukça olabileceğini düşündüm ama dijital bir karakter oluşturma gayretiyle giriştiğim bir iş olduğu için yazılar eklendikçe amaca daha da yakınlaşır hale geldi. Güzel düşüncelerinizi okumak mutluluk verici. Linkedin’den de destek beklerim 😄🙏🏻