@ÖLCER AJANS; Çalışanları tarafından konuya müdahil olunuyor, cezalandırılmalarını rica ediyorum. Ben bu numaraları yemiyorum. Daha önceden de haklarında açılmış ajans üyeleri tarafından atılmış sahte pozitif trade şikayetleri mevcut, şimdi de Whatsapp'larda konsey kurup birbirlerine yazarak şikayet konusuna dahi sahte görüş beyan etmekteler.
Çalışanı falan değilim! Şimdiye kadarda herhangi bir selamımda olmadı ticaretimde olmadı. Bir kişiyi yargılamaya çalışıyorsanız sizin düşünceleriniz baz alınamaz. Küçük aksilikler bunlar.