xAsAx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bi an sene 2008 e falan gittim. bedava-sitem buzz falan vardı. snow html lert vardı beyaz ** * * ** * yağardı
baya eskiye gitmişsin hocam bedavasitemgg falan vardı