bersanbicer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@ÖLCER AJANS; Çalışanları tarafından konuya müdahil olunuyor, cezalandırılmalarını rica ediyorum. Ben bu numaraları yemiyorum. Daha önceden de haklarında açılmış ajans üyeleri tarafından atılmış sahte pozitif trade şikayetleri mevcut, şimdi de Whatsapp'larda konsey kurup birbirlerine yazarak sahte görüş beyan etmekteler.
Başka söyleyecek sözüm yok