Merhabalar,
Enpara hesabı açmak istedim iyi güzel neyse başvurduk.
P.tesi görüntülü görüşmek için arayacak diye mesaj geldi dedim nerden arayacaklar öğreneyim.
Aradım, yapalım dedi müşteri temsilcisi. Neyse iyi güzel kimliğiniz imzalı mı dedi hayır dedim olmaz dedi.
Devletin verdiği kimlik nasıl olmuyor biri aydınlatabilir mi?
Ehliyet imzalı dedim görüntülü halledelim dedim olmaz dedi.
Yani şuan saha ekibini bekliyorum bu da 2 hafta sürer dedi zaten imzalı kimlik almak da aynı süre gereksiz vakit kaybı yaşıyorum.