Eyup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konuyu açma debebiniz nedir ki haksız tarafta sizsiniz hocam sitede defalarsa hata olmuş teslim etmeden önce kontrol etmek çok zor olmamalı illa gözden kaçan olur ama kişi defalarca kez sorun yaşamış şahsen yerinde olsam kişinin -tradeyi kaldırmazdım
Ben öğrenmek amacı ile kendisine mesaj attım kaldırmasınıda istemedim sadece neler olduğunu bilmek istedim kişinin memnun kalıp kalmaması kendi fikri her insanın düşüncesine saygım var bir problem yok ayrıca konuşmalarda da ortağım kaldırmasını istemiş ve arkadaş mod arkadaşlara mesaj atıp kaldırtacağını belirtmiş