konuyu açma debebiniz nedir ki haksız tarafta sizsiniz hocam sitede defalarsa hata olmuş teslim etmeden önce kontrol etmek çok zor olmamalı illa gözden kaçan olur ama kişi defalarca kez sorun yaşamış şahsen yerinde olsam kişinin -tradeyi kaldırmazdım