bersanbicer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@ÖLCER AJANS;
Mesajların konuyla ne alakası var anlamadım? asıl konu işi geciktirmeniz değil ben size o konuda anlayış gösterdim zaten, konu beni R10 adı kullanarak tehdit etmeniz, saptırmayınız lütfen Forum'da sabıkalısınız adınıza açılmış sahte trade şikayetleri dahi mevcut.
Açtığınız konuda belirttiğiniz gibi hocam -trade verdiğiniz için ortağım düşünememiş ve size böyle bir mesaj atmış ben bunu kabul ediyorum sonunakadar haklısınız ama neden -trade aldığımı bilmek hakkım size yazdığımda sizin beni engellediğiniz ile karşılaşıyorum