biraz abartılı rakamlar biri X ürünü alıyor o X ürünün değerleneceğini umudu ile bekliyor. Ancak her NFT her kullanıcıdan alınmaz. Öncelikle koleksiyon oluşturup görsel yüklemeniz gerekiyor. Bir çizgi film düşünün onun karakterlerini çizip satışa sunmak gibi. Ancak çoğu kişi üretmek yerine al sat mantığı ile hareket ediyor. Üstelik bunların yükselmesini sağlayan tek faktör telegram gruplarının alım emri vermesi

Bende bu akşam bir kaç nft oluşturdum bakalım