Şu konu hakkında en mantıklı yorumları, araştırmaları görmem gereken yer r10. Ama yok ayyıldız şöyleymiş böyleymiş kahve ağzıyla yorumları görmek gerçekten üzücü.

Konu hakkında mantıklı bir bilginiz yoksa bence boşuna yazmayın gerçekten gülünç duruma düşüyorsunuz.