serkancelik1994 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz bize gösterilen ve eğitim alan kadro kısmına dayarak değerlendiriyorsunuz. Ondan yanılıyorsunuz Hocam. Çünkü siber eğitim de veriyorlar artık ama ana ekipleri arkaplanda gizli.

Şunu hatırlatmak isterim, dünyanın en iyi e devlet sistemlerinden birine sahibiz ve bunu korumak hiçte kolay değil. Yada canın sıkılınca, İsrail, Çin sitelerini hacklemek, Arabistan bankasını hackleyip mesaj vermek, bunlar kolay değil.
Hocam yazdığım şeye cevap vermedin yanlış anlama beni de sen kimsin ?
İsrail kim çin kim arabistan bankası kim ?
Sen siberi biliyor olsaydın eğer bu hack olaylarına bu kadar hayranlık duymazdın.
Hack yapmak nedir ? Hack yapmaktan kolay birşey mi var git araştır gel.
Cehin ne olduğuna da bak kim olduğumu anlarsın.