3 ay önce tapu aldık, çks için gittiğimizde alamıyorduk, memur bilgiler çalındı yavaş yavaş geri getiriyorlar dedi, hala bekliyoruz çks olmadı ve şuanda e-devlet bilgileri ve enabiz bilgileri çalındı iddası var, tabiki red edebilirler
Şuanda büyük medyalar çöktü hadi hayırlısı