Artık paranoyak olduk. Google, Adsense ruh sağlığımızı bozdu
Özellikle Türk telekomda şu an sorun var. Türk telekom kullanıcıları pek çok siteye erişim sağlayamıyor. Bu yüzden Turkcell 'e geçiş yaptım, şu anlık sorun yok. Hit kaybı bu sebepten dolayıdır.
Milleni kullanıyorum, ilk başlarda iyiydi ama şuan bir çok sitede geç açılma, girememe gibi durumlar oluyor, R10 b ile. Web sitem bende sorunsuz açılıyor ama farklı kullanıcılarda durum ne bilemiyorum tabi. Analyitcs anlık 7-10 görünce merak ettim, normalde bu saatlerde 20-25 anlık online olurdu.