Bu firmalar her ne kadar resmi, muhteşem kalitede ürünlerle değişim yaptıklarını söyleseler de asla bir yeni telefon etkisi veremez. Şu an iPhone 11 kullanıyorum, bundan önce kullandığım iPhone modeli 6S idi ve onu sadece 7 ay kullanabildim. Yurtdışında, Apple’nin kendi fabrikasında yeniden üretilmiş “Refurbished” telefondu ve ona rağmen sadece 7 ay dayanabildi. Her 2 ayda bir tamire götürmekten bıktım ve en sonunda salladım çöpe. Hele hele böyle firmaların yeniden ürettiği telefonları, bu fiyatlara almak akıl karı değil.