osmanlitorunu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biraz önce başka konuda gördüm . İngilterede 15 dolar olan sigara bizde nasıl 2 dolar oluyor. Bir Yeşilaycı olarak teklifim, fiyatların aynı seviyeye çekilmesi Birim hesabı yapacak olanlar için söyleyeyim ingilteredeki asgari ücretli biri, bizdeki asgari ücretliden 25 paket az marlboro alabiliyor. Ekonomimiz ingiltereden iyi falan demiyorum şimdiden yazayım sonra anlamadan dinlemeden tartışmak için atlayanlar oluyor.

https://www.numbeo.com/cost-of-livin...ings?itemId=17
keşke sadece sigara değil herşeyi kıyaslasak değilmi


https://www.youtube.com/watch?v=yg6tlBZOYiQ



https://www.youtube.com/watch?v=SFOkSLRQBzw