Sadece internet siparişlerinde, paketini açmadığınız ürünleri, 14 gün içerisinde iade hakkınız var.

Sizin durumunuzda iade hakkınız yok. Ürünün ayıplı olduğunu düşünüyorsanız tüketici haklarına başvurabilirsiniz. Onda da kabul edileceğini sanmam.