Çalışacak kişi belirli bir süre size destek vermeyi kabul ediyor işi alması ile.
İşlerin toplam bedeli freelance olarak bakarsak 800 tl ve 1-2 gün sürüyor diyelim.
Ancak bunu bir şirket yaptığında %18 kdv ve %15 stopaj ödüyor. Bu da fiyatı %30 arttırıyor. Nereye vardık, 1200 tl.
Neredeyse hiçbir şey eklemeden bu hale geldi. Bunun yanı sıra ofis kirası, ofis giderleri, bağkur ve çalışan ücretleri gibi türlü türlü giderler var.
Adam bir tık kazanç payı da kendine koysa dediğiniz 1800 liraya hayli hayli ulaşıyor. Şahsen ben yazılım ücretlerinin düşük olduğunu bile düşünüyorum