2 sene önce bir hevesle çift extruderlı bir 3D yazıcı aldım.
Aldığımdan beri 10 tane çıktı almadım.
3 kilo filament aynen duruyor )))
İşi bilen para da kazanıyor yazıcıdan.
Bu arada bir şeyler elde etmenin yolu hayal etmek değil çalışmaktır.
Hatta çalıştığınız ürettiğiniz ve tasarruf ettiğiniz sürece hayal ettiklerinizden fazlasına da kavuşabilirsiniz.