AbdullahHas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanırım bir avukat tutmam gerekecek degıl mı ıtıraz ıslemlerı ıcın ? birde ona para mı verıcem ? hayır bari kanıt sunsalar eyvallah diyip öderim ben suan ne zaman yedıgımı bıle bılmıyorum cezayı
Avukata gerek yok, itiraz etseniz de önce bankaya ücreti ödemeniz gerekiyor. Ücreti (peşin ödemelerde indirim mevcut) ödedikten sonra, itiraz hakkınız doğuyor.
Dilekçe ve delilleriniz ile itiraz ediyorsunuz eğer mahkeme (mahkeme görülmüyor hakim anlık karar veriyor) sizi haklı görürse, size gelen kağıtla, kaymakamlığa veya valiliğe gittiğinizde oradan size verilen kağıt ile bankadan paranızı geri çekiyorsunuz.