Mezun olduktan sonra 2 yıl erteleme hakkı veriliyormuş galiba.

Alıntı
ÖĞRETİM KURUMLARINDAN TERK, İLİŞİĞİ KESİLEN VEYA MEZUN OLANLARIN ERTELEMELERİ

1. Yükümlülerin askerlikleri istekleri halinde mezuniyet veya ilişik kesme tarihinden itibaren yoklamaları yapılmadan;

a. Lise veya dengi okuldan mezun olanların üç yıl,

b. Mesleki ve teknik liselerden mezun olanların altı yıl,

c. Fakülte, yüksekokul veya meslek yüksekokullarından ilişikleri kesilenler ile meslek yüksekokulundan mezun olanların iki yıl,
kaynak

https://asal.msb.gov.tr/Askeralma/ic...leme-islemleri