sanırım bir avukat tutmam gerekecek degıl mı ıtıraz ıslemlerı ıcın ? birde ona para mı verıcem ? hayır bari kanıt sunsalar eyvallah diyip öderim ben suan ne zaman yedıgımı bıle bılmıyorum cezayı