Kralintaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
900tl ise maske cezası hocam, araç içinde arkadaşımla Seyehat halinde iken maske takmadığımız için bize de yazmışlardı.
Sisteme işlenmiş bi süre sonra da tebliğ belgesi gelir evinize. Belge geldikten sonra 15 gün içinde ödenirse %25 indirimli ödeniyor.
İtiraz hakkınız var asli hukuk mahkemesine, ama bir şey olanı görmedim itiraz edipte

Geçmiş olsun.
İtiraz edip cezayı düşürebilir. Anayasaya göre sizleri böyle kısıtlama hakları yok. Ne dışarı çıkartmamaya, ne maske takmaya, ne aşı oldurmaya ne de alkol aldırtmamaya. Çanakkale’de bir esnaf dükkanlara gelen alkol yasağı süresinde dükkanını açıp ceza yemişti ve buna itiraz etti. Anayasada böyle bir şey olmadığı için ceza düştü. Arkadaş Ankara’da olduğunu söylüyor bir şey de imzalamamış. Bu cezanın anayasada olsa bile hükmü yok.