eğer sokağa çıkma cezası yediyseniz zaten polis o esnada sizden kimlik ve imza istiyor tebligat 2 hafta sonra adresine geliyor bulunduğunuz bölgedeki kaymakamlığa (hükümet konağı) gidip itiraz dilekçesi yazabilirsiniz ilk 15 gün içinde, belki sinradan da yapılıyordur siz bir uğrayın oraya.