BakalimBilelim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
He yani diyorsunuz ki telefondan birkaç güvenlik sorusu ile bu iş halledilemez!

Hele ki pandemi döneminde şubeye çağırmak... Bir de bu teknoloji döneminde... Son yıllarda bankaları savunan kimseyi görmemiştim ama sizler denk geldiniz. Elbette bu da sizin yorumunuz ama size katılmak pek mümkün değil arkadaşlar.
Evet halledilmez... teknoloji dönemi evet.. dayınızın soyadını (anne evlenmeden önceki soyadınız olur kendileri)bilen herkes arayıp her şeyini çalabilir. bilmem anlatabildim mi bazı şeylerin şahsen yapılması iyidir umarım başınıza gelmez. olurda gelirse gelince anlarsınız lane edersiniz teknolojiyede telefon bankacılığına da