aliumac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı senaryoda telefonunuz bir başkası tarafından çalınıp bankadaki bütün paranız boşaltılsa bu sefer de x bankası ben olduğumu bilmeden nasıl olur da şifremi yeniler/değiştirir diye konu açacaktınız. Zor bu devirde insanları memnun etmek
xAsAx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok geçerli bir sebep... Mağduriyetinizi anlıyorum ama sizin yerinize birinin sizin işlemlerinizi yürütmeye çalışırken takıldığını düşünün işlem yapsalar telefonda şuan hesabınızda hiç bir şey kalmasa da suçlu X, Y Z bank olacaktı... Güvenliğiniz için ...
He yani diyorsunuz ki telefondan birkaç güvenlik sorusu ile bu iş halledilemez!

Hele ki pandemi döneminde şubeye çağırmak... Bir de bu teknoloji döneminde... Son yıllarda bankaları savunan kimseyi görmemiştim ama sizler denk geldiniz. Elbette bu da sizin yorumunuz ama size katılmak pek mümkün değil arkadaşlar.