Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
İlk çalıştığım firma maaş hesabı açarak bulaştırmıştı beni bu bankaya o zamanlardaki adresim hala duruyor orda. Geçenlerde bişe lazım oldu kart istedim. Vay efendim adres eskiymiş, telefon numarası doğrulanması gerekiomuş (hat tasıma yaptığım için) illa şubeye gelmem gerekmiş dediler. Gittim şubye 1 tane temsilci var onüm de de sıra olarak 2 kişi var. Normalde baska banka olsa en fazla 5 dk sürer bir kisinin islemi. Yarımsar saat bekledim her bir işlem için.
İşimi hallettikten sonra bir daha bulaşmamak üzere aldığım kartı iptal ettirdim.