Merhabalar bu sene lise son sınıf öğrencisiyim inşallah sene sonu iyi bir puan alıp tercihimi yapacağım. Meslekleri araştırmaktayım. Sizce endüstriyel tasarım mühendisliği nasıl bir meslektir? Grafik tasarım konusunda merağım vardır. Önerilerinizi bekliyorum, şimdiden teşekkürler.