İlk izlenim on numara olmuş. Tebrikler. Uzun süre kullanımda sıkıntı çıkaracağını düşünmüyorum.
Uygulama ne ile yazıldı?
Kaç günde yazıldı?
Bu sorularıma cevap verirseniz sevinirim.
Öncelikle çok teşekkür ederim, ben sadece arayüz ve ikon-amblem tasarımında yardımcı oldum. Yaklaşık 2-3 hafta içerisinde tamamen oluşturuldu. Sanırım Kotlin ile yapıldı ama ben bizzat kendim yapmadım, sadece emeğim geçti ve sevdiğim bir kardeşim olduğu için paylaşmak istedim.
Daha fazla detayı sormak isterseniz belirtin, ben sorup buradan edeyim size, iyi akşamlar.