bir ara uğrayalım da 1-2 liraya oto yıkama yağlama işi yapın hocam sonuçta basit iş ya şakası bir yana yanlış anlamayın lütfen ama piyasayı bilsenizde bilmeseniz de gerçekten yaklaşımınız ve fiyat politikanız hiç uygun değil ama sonuçta basit iş tabi mutlaka 200 300 liraya yapan çıkacaktır işiniz görülsün mağdur olmayın iyi günler sağlıcakla kalın