Ön Edit : Saygıdeğer arkadaşlar herkesten öncelikle özür dilerim , rica ediyorum hikayeyi bilmeden bana Saygısız demeyin , mahalledeki abim bu arada mahallede dükkanda basit kendisi için bir site istedi ve bütçesini çok komik bir rakam söyledi bende o kadar olmaz diye ye bu fiyata getirim . Amacım abiye yardımcı olmaktı AMA NE SAYGISZLIGIM KALDI NE ETİK AHLAKIM HERKESE TEŞEKKÜR EDERİM. Konu bilmediğimden dolayı güzelce yardım edebilirdiniz kalbimi kıracağınıza yardımcı olabilirdiniz ama herşey için teşekkür ederim Sağlıcakla kalın...
Herkese merhaba oto yıkama yağlama işi için basit bir site yaptırılacak arada resim atabileceğimiz blog tarzında bir site , domain hosting + tasarım hepsi bütçenin içindedir.
Bütcemiz 250-300 arası