Proffice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu daha güzel ilk attığınıza göre
Peki hocam bunlardan hangisi dersiniz
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...42111907/detay

Otomatikte dizel yerine benzinli daha iyi deniyor. Geçişleri hissettirmiyormuş diye.
Yılda maksimum 10bin km yapıyoruz biz.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...59041929/detay

https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...56310776/detay