Ruxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eyerki manuel yazacaksanız phpmyadmin düzenleyin hocam
Sanırım derdimi anlatamadım, böyle bir alan phpmyadmin de yok. Ben manuel bir işlem yapacağım burada yani bir Kural özetle

Kategori İDsi şu ise şu başlığı ve içeriği yaz
Kategorisi İDsi şu ise 2. başlığı ve içeriği yaz

ALt alta kural yazacam tek php dosyasında, sistem çalışırken ilgili kategoriye girdiğimizde o başlık ve içeriği basacak

şeklinde olacak. Bu şekilde olursa kategorilere girdiğimde listeleme sayfamda id lere göre manuel içerikler çıkacak. Vaktinizi aldım sizin de kusura bakmayın uğraştırdım