Merhabalar arkadaşlar ben hesabımı dondurmuştum. Fakat şuan girmeye çalıştığım da hesabınızı bulamadık uyarısı alıyorum ve hesabıma giriş yapamıyorum. Mail desteğiyle kod geldi fotoğraf çektim yolladım o kodla beraber elimde tutarken ama hala açılmadı. Yardım edebilecek arkadaşlar bana ulaşabilir mi?