Konu
r10 trader ile ilgili
03-10-2021, 11:26:12
#18
kasirga098
Dunyaliderimiz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
benim çekincegim bişi yok zaten hocam sadece rutin bişeymi diye sormak istedim ona göre yaptıgım işlerin kayıtlarını tutayım r10 da yeniyim bu yüzden sordum
Sıkıntılı işlem yoksa korkma bir şey olmaz .
Allah bol işler versin.