deli_efo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şikayet harici bir rutin kontrol ise bence çok güzel bir işlem yapmış mod arkadaş tebrik ederim kendisini. Siz yanlış anlamayın hocam sizle alakalı değil yani zaten ticaret yapmışsanız çekinmenize falan da gerek yok
benim çekincegim bişi yok zaten hocam sadece rutin bişeymi diye sormak istedim ona göre yaptıgım işlerin kayıtlarını tutayım r10 da yeniyim bu yüzden sordum