Şikayet harici bir rutin kontrol ise bence çok güzel bir işlem yapmış mod arkadaş tebrik ederim kendisini. Siz yanlış anlamayın hocam sizle alakalı değil yani zaten ticaret yapmışsanız çekinmenize falan da gerek yok