UmutYanardag34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence toyota bakın derim. Bu güne kadar hep toyota aldık ben ve çevrem çok güzel araç hiç sorun yaşamadık. Otomatik Opel astra 1 defa aldım aracı yıkamaya verdim. Yolda giderken araç bir anda gaz kesti gazı köklesende 1. viteste 10-20km yi geçmiyordu. Meğer fren balatamı ne onu algılayan sisteme su gelmiş tekerde algılayamadığından hızlanmasını engelliyormuş.
Hocam
Bütçenize uygun olacak şekilde sahibinden den zahmet olmazsa bakabilir misiniz?
Biz pek anlamıyoruz.
Otomatik
Hacbak
130bin tl olarak şekilde