Bence toyota bakın derim. Bu güne kadar hep toyota aldık ben ve çevrem çok güzel araç hiç sorun yaşamadık. Otomatik Opel astra 1 defa aldım aracı yıkamaya verdim. Yolda giderken araç bir anda gaz kesti gazı köklesende 1. viteste 10-20km yi geçmiyordu. Meğer fren balatamı ne onu algılayan sisteme su gelmiş tekerde algılayamadığından hızlanmasını engelliyormuş.